Julfikat med vänner

Imorse vid nio tiden väckte Nicole mig och ville inte sova mer då gjorde jag i ordning hennes gröt men hon hade ingen aptit och plötslig blev hon jätte trött och jag var tvungen och lägga henne igen. sedan gick jag och la mig en stund för att villa eftersomm jag hade ont i magen som ni kanske har märkt så har jag varit borta för en veckan på grund av sjukdom men håller på bli bättre faktiskt. Nicole´s pappa fick ta hand om henne en stund och därefter åkte jag och Nicoel till en vän och julfikade med några andra tjejer och hade mysig. Det var jätte kallt när vi åkte hem -16 grader och jag frös jätte mycket. Nu ska jag försöka lägga Nicole och surfa lite innan det är dags och sova igen.från vänster(Ulrika &  Emilie, Lilla Nora och Daniella, min prinsessa Nicole, Sandra & Meja


Kommentarer
Postat av: petra babysången

men åååå vad mysigt=))))))))

2009-12-18 @ 13:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0