Rekommendationer om CSN!

Har ringt CSN idag och är jätte arg på de eftersom de ville ha sju tusen kroner av mig på en gång vilket är omöjlig för mig just nu med tanke på att jag är mammaledig  och inte ens har fått möjligheten att börjat jobba inom min utbildning. Men till slut fick som jag ville och sänkte det hela till 1340 kr. Rekommenderar till blivande studenter att inte vända sig till csn och istället ta lån hos andra banker som har mycket bätter betalningplaner, känner några vänner som slipper CSN och är mycket nöjda med tanke på deras val som de har gjort. Undrar vem som kom på CSN systemet vilket är rena rama bedrägeri av oss fattiga stunder som inte ens har hunnit och bygga basen i sitt liv men är redan skyldiga massor av pengar och även svår och komma ut i arbetslivet " hur fan tänker ni" .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0