solen skinner här borta

Idag har det varit jätte fint väder och jag Nicole har varit ute och njuttit en stund av den vackra väder och nu är vi hemma igen och Nicole sover forfarande i sin vagn och jag surfar tills hon vaknar så jag kan laga lite mat och sen är det dags för lite städ och göra i ordning. K åkte till Stockholm för att träffa någon och kommer tillbaka ikväll vilket kommer och troligen bli lite sent.. själv har jag lite ont i magen men hoppas det går över så jag kan sitta plugga lite om det går. var inne på coop nära som finns här på fridhemsgatan och handlade mat till Nicole vilket det bled brocolipsta med ost och morot saft som hon tycker om väldigt mycket.


MASIH DESIGINS

http://www.manirooniam.com/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=41

hela familjen känner sig lite febrig

Sen förigår så har Nicole gnällt hela natten och är lite febrig vilekt gör mig orolig,,,ja ni förstår INFLUENSAN självklart då blir det så att jag är jätte trött och helt slut men vad ska man göra. Idag så har jag varit och plockat mina ögonbryn så jag känner mig lite fresh. K åkte till jobbet som vanligt och var väldigt stressad och just nu ligger jag här på soffan med Nicole liggande på min mage som sover nästan, sedan ska jag plocka ut lite disk och göra i ordning något till middag hoppas jag kan hita på något gott. Vi ska försöka åka imrgon och ta influensa vaccinen


RSS 2.0