Nicole föddes

Kanske borde berätta varför jag har varit borta ett tag och inte har bloggat, som vissa kanske vet så blev jag gravid föra året i September månad och fick våra söta Nicole som föddes i maj vilket var verkligen det bästa son har hänst oss. Hon är väldig bussig tjej som sin mamma självklart och hon har hunnit och bli fem månad den 5 oktober.

Jag kan berätta för er som funderar på att skaffa barn... det är verkligen inte det lättaste och specielt när det är första barnet är det ännu värre specielt om man som jag då har aldrig ens varit i närheten av en babys tycker då att men gud kommer och jag och klara detta stora ansvaret eller inte men jag kan säga att man vänjer sig och allting rullar på som den ska men man behöver absolut hjälp från nära och kära, själv så har vi våran föräldrar och syskon fyra timmar långt ifrån oss och det har varit lie svårt och få den hjälpen vi har behövet men jag har verkligen klarat mig galant och kommer och göra det i framtiden också vilekt jag inte trodde som sagt med tanke på erfarenheterna om barn som jag hade:) vilka var noll. 


sköta om Nicole

Att vara föräldrar är det svåraste som finns tror jag. Hinner inte med något annat förutom att sköta om flickan hela dagarna iblnd så har jag inte ens hunnit och äta på en hel dag. Nu väntar jag på K för att han ska komma och ta hand om Nicole så jag kan gå duscha och ta hand om mig själv lite också sen blir det mat:) och vet inte vad jag ska hitta på idag men det blir säkert något gott som vanligt.

RSS 2.0