Välkommen till min nya blogg!

 i am a compassionate, honest and loyal person. These characteristics definitely help to bring out the best
of others, as well as the best of myself. When you have compassion, honesty and loyalty, how can you go
wrong in life?

Är född i Iran(Isfahan) och uppväxt i Sverige sen 20 år tillbaka tillsammans med mina föräldrar och mina fyra lovely syskon. Trivs väldigt bra i Sverige och tycker om Svenska folket, det här är ju min andra land. Har väldigt mycket energi och är alltid igång och ville alltid lära mig ny saker, och framförallt träffa nya människor.
Är utbildad till data system vetenskapliga programmet på Stockholms universitet. Tycker om att sysnas och höras och är väldigt mycket intresserad av dans och musik av alla möjliga slag.
Varit i Isla de Margerita för två veckor och haft jätte kul.  Prova ni också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0