Väldigt dålig rea i år

Har varit och handlat lite kläder åt Nicole idag hittade inte något särskild , tycker det är väldigt dålig just under rea tiden bara massor med fula kläder som ingen ens ville kolla på läggs in på rea. Jag brukar aldrig gå och handla någonting på rea just under jultiden, men sen föra året har jag börjat med det och det här var sista gången jag går runt och slösar bort min tid för att hitta nån märkvärdigt plagg för jag kan säga att det inte finns något sån plagg hehe:) nu har jag lärt mig nåt bra för idag. Allmänt så är jag jätte trött och har mycket huvudvärk och ville bara gå lägga mig men jag kan tyvärr inte göra det eftersom Nicoel sover just nu och kommer och vakna så fort jag ska gå lägga mig heheh jätte rolig , hon har vakaat percis så jag ska gå ta upp henne innan hon slår huvudet mot sin sänggavel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0