förkylning pågår:(

Nicole är sjuk sen i fredags men är på väg och bli bättre. Själv mår jag inte heller riktig bra är jätte trött och hängig osv skulle på barnbio med någon vän, men det blev inte riktig av. Idag tänkte jag bara gå på en kort promenad så Nicole får lite friskluft och sen är det dags för mat och göra i ordning hemmet.Funderar på att flytta från våran nuvarande lägenhet till ett annat ställe eftersomm vi har det jätte kallt här och våran hyresvärd gör inget åt saken de är jätte dåliga på ge service vilekt jag är jätte arg på trodde Stockholm är dålig på sånt men tydligen inte det verkar som att här i Sundsvall är det samma sak ialla fall om vi bestämmer oss för att bo ett tag till här i Sundsvall så vill jag bo i en bättre lägenhet själva området är väldigt bra det är ju i stan men inte lägenheten så dags o byta tror jag vi får väl se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0