Julafton:)

Igår hela dan hade vi massor och göra:) först var det att duscha Nicole och klä på henne sedan så skulle man ta kort och öppna julklapparna vilket var jätte rolig för Nicole med tanke på all papper som befann sig på golvet och hon skulle ha allt i munnen och efteråt förbredde jag middagg för att vi skull få besök. Vid fyra tiden kom våra vänner hem till oss och vi hade det jätte mysig och trevlig. Det jag har märkt under jultiden är att nu när man är föräldrar själv så tycker jag att Jultiden känns annorlunda än för i tiden när man var singel och det enda man tänkte var att gå ut och festa hehehe. Nu ska jag och Nicole gå handla mat eftersomm allting är slut och hon har ingenting och äta , det blir säkert lasang på burk vilket är Nicol`s favorit mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0