sj tågbiljetter/familjen

Nu är våran tågbiljetter köpta och vi ska åka till STOCKH hos mina föräldrar för att fira NYÅRSAFTON tillsammans. Först hade vi planerat att fira våran 2010 afton med storebrosan och hans familj men tyvärr som vanligt så ändrade de planer och sa att de har blivit bjuden  hos någon bekant och blablabal..... att beter sig på detta sättet är inte deras första gång mot oss och just nu är jag väldigt besviken på min bror och känner att jag inte vill ha nångon typ av kontakt med honom i framtiden, så känns det i alla fall just nu. Tycker att jag älskar mina nära och kära på annat sätt,  Personligen skulle jag planera så att hela familjen kunnde umgås just vid såna tillfälle (JULTIDEN) vilket man inte hinner annars och göra under hela året. Jag är glad att jag har mina föräldrar, min fina syster och mina andra två bröder och fira NYÅR med nu har Nicole vaknat och bussar så jag ska ta hand om henne och förbredda lite mat åt min älskling eftresomm han kom hem percis från jobbet och är trött. see you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0